Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

zaterdag 30 december 2017

Kerstkaarten.

Zoals beloofd de kerstkaarten! Het zijn er drie en alle drie heel verschillend!
 Deze kaart had ik gemaakt voor de Make and Take van De Scrapheap op de Kreadoe.
Zwarte gesso, twee foamstempels van Studio light, verschillende waxen van Finnabair (Prima) en een kerst tekststempel.
 Dan een kaart in de vorm van een tag! Gemaakt van magnetisch fotopapier. Een erg leuk idee van Grete (DT De Scrapheap). Distressoxides, achtergrond stempels, grote stempel en tekststempel van Stampotique, Het spinneweb is een stempel van Tim Holtz. Zwarte en witte Sharpie.
Deze ster was de make and take van Regina (DT De Scrapheap) op de open dag van De Scrapheap in December. Wij (de andere DT leden), vonden het zo leuk dat we hem ook gemaakt hebben!
MDF ster, distressoxides, muziekpapiertje, embossing paste, washi tape, witte Sharpie en paperdolls Tim Holtz.

Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een fijne jaarwisseling!
Xoxo.

2 opmerkingen:

  1. Zien er alle drie weer erg leuk uit, Maja.
    Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful works are that!!!!
    happy new year 2018
    Greeting Elke

    BeantwoordenVerwijderen