Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

dinsdag 30 september 2014

Get you spook on.


Stampotique Designers Challenge #166: Halloween! Get you spook on.

Leuk!!! Kon ik eindelijk de vleermuizen en het hekje gebruiken die Marjolijn vorig jaar een keer voor mij heeft uitgestansd. De achtergrond heb ik gemaakt met tissuepapier, embossingpasta en verf. De wolken en maan zijn gewoon getekend. De stempel is natuurlijk van Stampotique en heb ik net als alle andere materialen gekocht bij De Scrapheap.

Dit kaartje zend ik tevens in naar Make My Monday. De challenge daar is deze week: Die Cuts & Punches.

Bedankt weer voor het kijken!!!!!!!!!!!
Xoxo.

4 opmerkingen:

  1. This is awesome Maja! Very cool idea with the blood :)
    Thanks for joining us at Stampotique DC

    xx Arwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the ghoulish feel of your card, it is awesome Maja :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een super spokerige kaart! Mooi hoe alles bij elkaar past! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great Halloween Card. Thank you for joining us at Make My Monday.

    BeantwoordenVerwijderen