Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

zondag 19 april 2015

ATP Exchange - April Challenge

Na een lange tijd weer eens een ATC kaartje. Gemaakt voor de april challenge van Artist Trading Post, een leuk Mixed Media blog dat ik enkele weken geleden tegen kwam. Inspiratie voor het ATC kaartje is een moodboard en een foto van een trading post, die je hier kunt vinden. Mijn kaartje heeft de mooie warme kleuren van het moodboard gekregen met gesso, distressstains, houten ster en een leren label dat ooit aan een zonnebril vast zat. Wat washi tape, nietjes, een gestempelde titel, een pijl en klaar is mijn kaartje!

Bedankt voor het kijken en tot snel want ik heb nog iets gemaakt!!!!!!!!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een hoop textuur! Heel origineel en gedurfd die tekst... Lekker stoer ook! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Thank you for sharing your ATC on the ATP Exchange Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen