Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

dinsdag 30 juni 2015

Junkjournal.













Deze keer eens iets heel anders dan een LO of kaartje! Een journal en dan ook nog eens een junkjournal! Zat al een hele tijd in mijn hoofd en heb het nu eindelijk eens gedaan! Het zetje was de eerste opdracht van Marit's Quirky Dutch Summer. De kaft is gemaakt van een papieren tasje waarvan ik de hengsels heb afgehaald en later in het midden heb gebruikt! De lintjes zijn met de naaimachine vastgezet. Ook in het journal heb ik hier en daar de naaimachine gebruikt! Verder zittten er in het journal wat stukken scrappapier (die uiteraard van De Scrapheap komen), Een mislukt vel cardstock, die ik had bewerkt met een grote stempel,gesso en verf, papieren zakjes, een oude envelop, inpakpapier, een stuk gebloemde stof, een kaartje dat ik ooit voor een verjaardag heb gekregen, een verpakkingsdoos van muesli, een folder van de kunstenaar Jacob Fioole, bladzijdes uit een atlas, uit een muziekboek, uit een tijdschrift en een bladzijde uit het welbekende boek; mijn kinderen eten turf. Etc, etc, etc!

Dit junkjournal zend ik tevens in naar de volgende challenges:
The mixed Media Monthly Challenge: #13 Around the House.
MIXED MEDIA WORLD: Masculine / fathersday  Masculine pages in this journal!

Bedankt weer voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig gaaf album, Maja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fabulous junk journal! it looks full of inspiration. Thank you so much for playing with the Mixed Media Monthly Challenge and celebrating our first birthday!!
    -Rachel
    rwkrafts.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow - so much detail in your junk journal! I Love it!! Thanks for helping us celebrate with this month's challenge!
    www.lynnkopas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk junk-journal is dat geworden zeg! De titels op de zak passen perfect en wat een heerlijke 'junk', die inhoud! Leuk ook, dat je die hengsels op de pagina's hebt geplakt... ik krijg zin om ook eens wat 'junk' te gaan verzamelen voor zo'n soort journal (weet je dat ik nou nog nooit een 'junk journal' heb gemaakt!) Binnenkort mijn atelier opruimen/uitmesten (als het minder warm wordt) en dan kom ik vast genoeg tegen om een héél dik journal te maken... ik kijk er al naar uit! Fijne dag Maja, smelt niet hè... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een gaaf junkjournal! Zoveel van wat je erin deed inspireert mij ook ;0! En leuk om weer iets heel anders te zien... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your junk journal, looks like you had great fun making it ;)
    Thanks for joining us at MMW too and good luck!
    Hugs
    Donna DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a fun project! Love the look of it and hope to see the pages filled with arty crafty goodness ;) Thank you for sharing it with us at Mixed Media World! Ingrid x

    BeantwoordenVerwijderen