Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

dinsdag 12 januari 2016

Imagine.

Goedenavond! Zie hier mijn eerste artjournalpagina van dit jaar. Eigenlijk had ik eind vorig jaar al een begin gemaakt, omdat ik mee wilde doen met Marit's Top 2000 blogparty. Mede door al het geweld en onrust in de wereld wilde ik een pagina maken met imagine van John Lennon! Het leek me een mooie afsluiter van 2015 en een hoopvol begin van 2016. Ik was niet de enige die dat vond, want Imagine kwam op 1 in de Top 2000!!! Door alle kerst, oudjaar en nieuwjaarsdrukte kwam het er jammer genoeg niet van om mee te doen!!! Maar hier is hij dan alsnog, Imagine! Laten we hopen!!!

Ik zag dat mijn artjournalpagina heel goed past bij:
Creative Gym - Exercise #15 van Mixed Media Place - Freedom.
En bij:
The Mixed Media Monthly Challenge # 20 - "Time Flies"
Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Maja,
    dat is zeer een heel mooie creatie! Super gedaan. Mooie kleuren ook
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie pagina met een schitterend liedje als inspiratie! Gr Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is gaaf geworden! Kan me voorstellen dat in die drukke tijd deze is blijven liggen...
    Ik doe steeds mee met de Countdown van de Craftorij en heb daarom nog geen enkel jaar bij Marit mee gedaan...Eigenlijk wel jammer. Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful page! Thank you for joining the Mixed Media Place challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really great! Loving all the details here! Thank you for joining the Mixed Media Place challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. very pretty! Thank you so much for playing with the Mixed Media Monthly Challenge!

    -Rachel
    rwkrafts.com

    BeantwoordenVerwijderen