Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

zondag 18 januari 2015

A Life's Lesson.

Al weer de derde week als guestdesigner bij Lasting Memories Layout Challenges. De opdracht van deze week is: "A Life's Lesson". 
Dit is mijn uitwerking. Op een A4 deze keer! Zo af en toe vind ik het leuk om op dat formaat te scrappen. Heb wederom het papier van Simple Stories gebruikt. De achtergrond bewerkt met gesso, zwarte verfspetters en Dylussionsinkt. Knal oranje, pastte goed bij mijn jurk! To do stempel en paperclip van de Hema, pijl van Stampi'n Up. Alle overige materialen van De Scrapheap.

Bedankt weer voor het kijken!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

4 opmerkingen:

  1. A fantastic A4 page Maja, love all the different shapes and mark making techniques, the orange splashes of colour bring it all together wonderfully :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook leuk om m'n formaat af te wisselen, maar dit is een heel andere LO dan ik ooit gebruikt heb; mooi! Enne leuke tekst! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom met de trein, Maja. Mooie LO zeg! Veel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic layout :) Your doing a great job at being Guest designer this month :)
    Thanks for joining us over at LM
    Tina C. LMDT

    BeantwoordenVerwijderen