Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

dinsdag 10 november 2015

Mail.


Goeiemorgen! Een tijdje terug vertelde ik dat ik nog wat dingen had gemaakt, maar die hier nog niet had laten zien of nog niet heb afgemaakt. Deze envelop is er één van. Dit was zo maar een werkstukje om mijn waskrijtjes uit te proberen. Ik kwam het tegen en door de vrolijke kleurtjes vond ik het toch de moeite waard om het op mijn blog te laten zien. De popjes op een stokje is een stempel van Stampotique. Komt mooi uit! Kan ik mee doen met SDC#220: Bright colors.

Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

8 opmerkingen:

  1. Wat grappig. Maja. Goed idee om zo op een envelop de krijtjes uit te proberen. Krijg je toch een idee van wat er allemaal kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this it's such fun!
    Thanks for joining in with us at Stampotique this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dit is wel heel vrolijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is fabulous, love that you used your crayons, wonderful project. Thanks so much for joining Stampotique's challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great to see some mail art!
    Thank you for joining us at the stampotique designers challenge this week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nice mail art
    Thank you for joining in with the Stampotique Challenge.
    Carol X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha this is really funny mail <3
    Thank you for joining us at Stampotique Designers Challenge :)

    xx Arwen

    BeantwoordenVerwijderen