Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

woensdag 13 december 2017

Oud journal boekje.

Nog niet laten zie hier, Het boekje van France Papillon! Gemaakt tijdens  een workshop van France bij De Scrapheap in Oktober! Oeps..... de tijd vliegt!

Over De Scrapheap gesproken...... Aanstaande zaterdag, 16 December is het er van 10 uur tot 17 uur open dag. Je kunt er vanaf half 11 tot half 4 verschillende gratis workshopjes volgen (in kerstsfeer). Er is een uitverkooptafel, er zijn een heleboel acties in de winkel, zoals o.a drie distressinkten en / of distressoxides voor €15,- en er staat voor iedereen een natje en droogje klaar. Uiteraard ook in kerstsfeer!
Dus..... kom gezellig langs, ik ben er ook! 

Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

5 opmerkingen:

  1. De tijd vliegt zeker! En ik hoef niet eens meer naar mijn werk ;) Blogrondjes schieten er gewoon bij in en ik denk er niet zo vaak aan eerlijk gezegd. Nu maar weer eens de leeslijst langs, haha. Wat een prachtig boekje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf boekje heb je gemaakt, Maja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kleuren! Ziet er zo zacht uit...
    Ik heb zaterdag 3 afspraken, maar als er een uitvalt probeer ik nog richting De Scrapheap te komen.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังฝรั่ง

    BeantwoordenVerwijderen